in The Triumph of Life. I will focus on the Wordsworthian self and the “spots of time” in The Prelude, and I will briefly compare his poetically established selfhood with Shelley's annihilated selfhood. My discussion on the two poets’ Romantic poetics will be confined within Locke’s theory of human identity and Rousseau’s critique of the Enlightenment self.
I call Wordsworth's poetic
종교적 저술은 다음과 같다. 말년에 아널드는 그의 평생의 지속적인 관심거리이고 진정한 핵심을 이루는 종교 문제를 다루어 〈성 바울로와 신교 St. Paul and Protestantism〉(1870)․〈문학과 독단 Literature and Dogma〉(1873)․〈하느님과 성서 God and the Bible〉(1875)․〈교회와 종교 Last Essays on Church and Relig
『문화와 무질서』(Culture and Anarchy)는 1869년에 책으로 처음 출판되었고, 그 원래 형태로는 다시는 재출판되지 않았다. 1875년에 제 2 판 출판제의를 받자, 아놀드는 조심스럽게 전체 내용을 수정하였다. 잘못된 오식을 바로잡았고, 책 표제지(title-page) 뒷면의 유포본(Vulgate)에 제구(題句, motto)를 추가했으며
Preface
You can be the best palace tour guide for your family, friends, and tourists with this!
This book is the culmination of five years of research, field study, and personal experience on the subject of Changdeokgung Palace. While working as a tour guide at the royal palace, I gave many tours for locals and global tourists and met lots of people who were interested in Korean royal palac
내가 도전하고자 하는 것은 생각에 대한 일반적인 관념이다. 같은 단어들을 다른 뜻으로 사용해야 하는 어려움이 있다. 우리는 셰익스피어나 단테나 라크레티우스가 생각하는 시인이라고 모호하게 말한다. 그리고 스윈번은 생각을 하지 않는 시인이라고 말하고, 심지어 테니슨도 생각을 하지 않는 시