BallsFarmers had falk games. Examples, various dances, wrestling, running, hopping, throwing etc. These had no connection with christianity.And these games were important role after in developing into modern athletic sports.Often reminded things of medieval physical activity will be an exact miniature of horse race derived from the knight 's the military training like tournament or jyuseute.
▶ Experiential Marketing
- 체험 마케팅은 제품의 특성이나 이점을 전달할 뿐만 아니라 제품을 독특하고 흥미로운
체험과 연결함으로써 제품 판매를 촉진 함.
- 5가지 체험 유형 : 감각, 감성, 인지, 행동, 관계
- 기업의 바람직한 고객체험을 전달하고 정보기술, 브랜드, 이를 위한 통합 마케팅 커뮤니
lifelong education or camps.
Yuhan-Kimberly is trying to hold camps for students. For example, in 2008 'Green camp' was held. The purpose of the camp was experiencing forest and thinking about it. These camps or symposiums are giving some chance being able to feel the nature. And these experience in adolescent period can lead right thinking about environment when they become adults.
▶ One-to-one Marketing
- 소비자들이 마케팅 관리자들에게 정보를 제공하여 가치를 첨가하는 것을 돕는다. 반대로
마케팅 관리자들은 정보를 얻고 소비자들을 위한 보상 체험을 양산함으로써 가치를 더함.
- 근본적인 개념
· 소비자 테이터베이스를 통해 개별 소비자에게 초점을 맞춤
· 상호적용을
1. 청소년 발달
○ 청소년기는 아동과 성인의 중간에 위치하지만 그 시작과 끝을 명확히 규정하기 어렵다. 그러나, 보통 청소년기는 사춘기로부터 시작하여 사춘기 이후 신체적, 지적, 사회적, 정서적인 발달이 이루어지는 인간발달단계를 말한다. 이 네 가지 영역의 발달은 서로 상호의존적인 영향