추천자료
미국대학_과제_동양미술역사 박물관 전시회 감상문 (사진포함)_Asian Art History_UNC-CH_Paper_Museum_Exhibition
한국 무용동작치료의 발전을 위한 제언 및 전망
인문어학 오리엔탈리즘의 범위
성공기업 사례분석
중국의 현대미술화가 쟝 샤오강
[현대미술론] 페미니즘
만화의 역사와 국내외 만화현황 및 문제점과 발전방향
[교육심리] 한국의 특수아동교육
[일본 미술교육]일본 미술교육의 특징,목표, 일본 미술교육의 역사,교과서, 일본 미술교육의 감상영역, 일본 미술교육의 재료 분석
독후감 모음집(A+ 자료, 102권) -] 작가의 의도 분석, Summary, 느낀점, 자아성찰(교훈) 및 시사점, 적용 계획, 인상깊었던 문장 등
소개글
미국대학_과제_동양미술역사_Asian Art History_UNC-CH_Paper_Li Cheng_Ju Ran에 대한 자료입니다.
본문내용
The image chosen for this paper, Zhao Boju’s River and Mountains in Autumn Color, sends a theme of strength to viewers and allows them to have extraordinary experience that they are almost as if at the natural site depicted in the picture through its certain way of use in subject matter, brushstroke, lines, composition, and movement.
The natural landscape sends the strength feeling. Anne Gerritsen, the writer of an article called, Ji’an Literati and the Local in Song-Yuan-Ming China, says, “The landscape as a whole was at the same time a manifestation of the greater powers that shaped both the landscape itself and the lives of the local population.” The subject matters used for the image effectively let viewers feel the strength of the nature. The mountains in the background are huge, tall and straight taking up half of the picture. Such immenseness and straightness make viewers feel the strength of the nature. Historically, Sherman Lee, the writer of a book called,