core technology of 21st century. The vision and mission of Developing Korean Sport Industry by Combining this technology with sports is , if we use the already advanced Koreans Internet and Microchip technology right, it is possible to develop Koreans Sport Industry. However, the amount and data is not enough to yet use ubiquitous equipments. Convincing of marketing plan is poor because there ar
Biggest cosmetic company in South Korea, with 39% market share (1st)
Powerful and well established brand shops (ARITAUM, ETUDE, Innisfree), with 25% market share (1st)
Wide range of brands and diverse product lineup, with about 30 brands
Net sales 69.3 billion won, Operation profit 14.8 billion won in the first-quarter
Overseas expansion, in more than 10 countries, from France, C
게임 산업의 특성
- 소비자의 NEEDS에 기반한 다각적인 성장 모델 추구가 관건
초기의 진입장벽이 높지 않음
- 시장 확대에 따른 동종업체들간의 치열한 경쟁
=> 소비자 중심의 아이템 개발과 유지, 관리
기존의 사업환경과는 다른 게임시장
- 하루가 다르게 변하는 게임시장에서는
Ⅰ. 개요
어린이라는 실재자의 구체적 행위가 미술교육의 주된 내용인 이상, 교사의 주장이 지도 일변도의 경향을 강하게 나타내게 되면 미술교육은 어린이들의 표현의 실상에서 유리되고 말 것이다. 미술교육은 어린이들의 표현의 실상으로, 보다 깊이 있는 공감에 기반을 둔 지도자에 의해 「활동의
Also most of libraries have gone to cities while rural areas are still being disregarded. So Library should establish at regular intervals to use small town people.
2. Academic library
1) Crisis of librarian
As ICT technology developed, It has brought lots of changes to library. Firstly, librarian work of information resource research, evaluation, selection, processing, offer etc. increased.