대학레포트
  • [조사방법론] iPHONE(아이폰) VS OMNIA(옴니아) 분석(영문)
    user’s satisfaction? We get those 5 questions from our discussion. And there is 4 reasons for us to decide use those 5 questions. 1. We what to know why people feel more satisfaction with Iphone. So we think those five questions can help us to get understand the reason. 2. We think if we can get enough information it is easily for us to reach a conclusion. 3. The information what we need
    2010-08-27 | 2,800원 | 36p | 조사방법론 VS 아이폰 옴니아 iPHONE   [조사방법론] iPHONE(아이폰) VS OMNIA(옴니아) 분석(영문)
  • 대학내 외식 산업이 구내식당에 미치는 영향 연구(영문)
    need for living expenses (Table 1). In the meantime, it is very worth attention how college students feel about meal expenses in the middle of the recession while stretching their little money. After having surveyed 2,277 college students for 'college student's consumption expenditure for the new semester'(Table 2),
    2017-11-17 | 5,000원 | 42p | 외식 구내식당 산업 연구 영문 구내   대학내 외식 산업이 구내식당에 미치는 영향 연구(영문)
  • 싸이월드 기업분석 및 문제점과 해결방안(영문)
    users of them. We are trying to identify the exact problems of Cyworld, find out what it missed and what's changed in user's needs, figure out why Facebook succeeds and Cyworld is in decline continually. And then, we're going to seek what Cyworld needs to satisfy the users, the ways to solve the problems Cyworld faces, and some new ideas to revive Cyworld. 2. Company Analysis Introduction o
    2014-07-08 | 1,700원 | 17p | 기업분석 해결방안 싸이월드 기업 방안 분석   싸이월드 기업분석 및 문제점과 해결방안(영문)
  • 창의적공학설계 - 진공청소기 설계
    ○제 2 장 문제의 제시(Problem Statement) 진공청소기를 사용하면서 가장 많은 불편을 느낀 부분은 우선 소음이 커서 주변사람뿐만 아니라 자신의 귀에도 좋지 못한 영향을 끼치는 점이였다. 남녀노소 불문하고 이 부분에서는 모든 사람들이 불편함을 느끼는 것으로 보아 제일 먼저 해결해야 되는 문제로
    2013-12-23 | 2,500원 | 24p | 진공 진공청소기 설계 적공 창의   창의적공학설계 - 진공청소기 설계
  • [소비자행동론] 컨버전스의 등장과 성공 및 실패사례 분석-아이폰과 닌텐도 사례 중심으로(영문)
    need to learn about trends and consumption. First, consumption is economic activity, using or getting rid of money, materials, time, effort, and so on. and to meet people's basic desires and needs. The fundamental purpose of consumption is for the fulfillment of desire. Specifically Consumption can be seen as a activity that exchanging the value of consumers for goods The value of consumers al
    2012-11-12 | 1,700원 | 12p | 실패사례 사례 컨버전스 소비자행동론 실패 아이폰 닌텐도   [소비자행동론] 컨버전스의 등장과 성공 및 실패사례 분석-아이폰과 닌텐도 사례 중심으로(영문)
  • 표지/속지/템플릿
    서식
     
    서비스이용약관 | 개인정보취급방침 | 사업자 정보확인 | E-mail 수집 거부 | 제휴 및 광고문의 | FAQ
    이메일 무단 수집 거부
    본 웹사이트에 게시된 이메일 주소가 전자우편 수집 프로그램이나 그 밖의 기술적 장치를 이용하여 무단으로 수집되는 것을 거부하며, 이를 위반시 정보통신망법에 의해 형사처벌됨을 유념하시기 바랍니다. [게시일 2003년 4월 2일]