[경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)

 1  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-1
 2  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-2
 3  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-3
 4  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-4
 5  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-5
 6  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-6
 7  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-7
 8  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-8
 9  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-9
 10  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-10
 11  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-11
 12  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-12
 13  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-13
 14  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-14
 15  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-15
 16  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-16
 17  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-17
 18  [경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)-18
※ 미리보기 이미지는 최대 20페이지까지만 지원합니다.
  • 분야
  • 등록일
  • 페이지/형식
  • 구매가격
  • 적립금
자료 다운로드  네이버 로그인
소개글
[경영정보] 3D아바타 비즈니스와 인터넷쇼핑몰(영문)에 대한 자료입니다.
목차
Ⅰ.Business Introduction



Ⅱ.Business Description

ⅰ. Today's Avatar Trend

ⅱ. Analysis Of Proposal

ⅲ. Design Of the Business

ⅳ. What Is Our Customer.

ⅴ. How To Launch Our Business


Ⅲ.Forecasting Of This Business In Near Future


Ⅳ.Conclusion

본문내용
Avatar is an image you select or create to represent yourself to the other party in a chat or instant messaging (IM) session. Avatar is a Sanskrit word that means the incarnation of a god on earth, and this usage of the term came from the gaming and 3D chat worlds. An former avatar is a caricature, not a realistic photo and can be a simple image or a bizarre fantasy figure, but nowadays it is changing.

Have you heard about virtual avatar? Digital fashion models have been promoted, using the latest in Computer-generated imagery, but these are usually not avatars, since their creators and/or the operators of motion capture systems which are often used to make them move are kept in the background or ignored, as if the model had its own invented personality. Many digital models using simpler Computer-generated imagery techniques are used in Web commerce to model fashion corresponding to a user's body shape, size and look or to give an idea of the results of exercise and diet. They are relatively static but fully interactive avatars of their users. ASANA( 아사나: 아름다움을 사랑하는 나) company in Korea uses virtual avatar as a way to have their customers "try" their clothing in their digital stores.

오늘 본 자료
더보기
  • 오늘 본 자료가 없습니다.
해당 정보 및 게시물의 저작권과 기타 법적 책임은 자료 등록자에게 있습니다. 위 정보 및 게시물 내용의 불법적 이용,무단 전재·배포는 금지되어 있습니다. 저작권침해, 명예훼손 등 분쟁요소 발견 시 고객센터에 신고해 주시기 바랍니다.