HUDSON HAWK
Screenplay by
Steven E. de Souza
Revisions by
Dan Waters
Based on an original idea by
Bruce Willis & Robert Kraft
A Silver Pictures/Flying Heart Films June 14, 1990
Production
NOTE: THE HARD COPY OF THIS SCRIPT CONTAINED SCENE NUMBERS
AND SOME "SCENE OMITTED" SLUGS. THEY HAVE BEEN REMOVED FOR
THIS SOFT COPY.
FADE IN:
EXT. VINCI COUNTRYSIDE - RENAISSANCE - DAY
Beneath a jawdroppingly s
THE SAME SCENE; THE SAME SHOTS. Suddenly time RUSHES FORWARD. Als voice squeaks, the action accellerates.
LEADER (VO)
Run past this stuff.
THE VISUALS SPEED EVEN FASTER. SOMEBODY is running the tapes of
the EXPERIMENT right before the attack...FAST FORWARD.
INTRUDER
You wont believe this.
INT. LAB - The INTRUDERS SLOW the tape and watch with interest.
CU.- THE BEAKER on the pedestal surrounded by
Donne에게 섹슈엘러티(sexuality)와 젠더(gender) 문제는 그가 살아온 삶 만큼이나 아주 열정적이고 변화무쌍하며 또한 불안정한 문제였다. 던은 아날로지(analogy)와 은유(metaphor)를 통해서 솔직하면서 간접적으로 던 자신만의 여성과 성에 관한 글들을 지속적으로 썼다. 그러나 던은 당시의 페트라르크식의 이
Ⅰ. 교육가치와 신교육체제
신교육체제의 설계에 참여하는 이해관련자들이 활용할 수 있는 가치 범주의 포괄적이고도 체제적인 모형을 개발하였다. 이해관련자들 사이에 공유된 가치를 개발하는 것은 체제적 재설계의 가장 기초적인 과정의 하나이다. 그 이유는 규명된 가치가 이해 관련자들의 비
Ⅰ. 서론
인형극은 언어와 의사소통기능의 학습을 성공적으로 이끄는데 광범위하게 사용되어 오고 있다. 인형극은 발음, 듣기기능, 개념화, 이중언어교육, 그리고 언어치료의 다양한 영역에 적용되었다(Brown, 1988 : Reich, 1968 : Fitzsimmons, 1960). 인형극은 의사전달과 메시지 전달에서 유례없이 권위 있는