participate in role playing regarding the situation of ordering in a restaurant.
⑤ Students will be able to summarize and explain what they watched in the video clip.
⑥ Students will learn useful expressions regarding how to order food at a restaurant and express their opinion freely.
Materials and equipment
- Desktop
- A short video clip that is related to the specific topic o
participant in the market so that it should implement a quick-returns policy. And PS2 had achieved a rocket start based on the success of the previous model, the PS. PS3 is not a cheap and easy-software-developable as PS, and not the best performing platform without any competition as PS2. The past name of PS2 as the market dominant player is fading out and the current market dominance is almo
bingo and Role-playing, and Drawing strips, the teacher can evaluate their participation. Depending on the results of evaluation, the teacher needs to adjust the lesson plan for the next time.
Conclusion
This lesson plan is beneficial for students. They can learn the lesson with enjoying many communicative activities. In addition, they can retain accuracy-oriented grammatical features.
Ⅰ. 서론
초기 장애아의 치료 프로그램은 가정지도 프로그램이었으며 주로 자조 훈련에 관한 것이었으나, 최근에는 인지 능력에 관한 것으로 확대되었다. 특히 청각장애아는 발성지도와 청능 훈련이 주요 프로그램이 되고 있다. 일정한 기간마다 교사가 가정을 방문하여 가정에서 부모가 하는 것을 보
Ⅰ. 서론
장애아동을 일상생활에 적응시키기 위해 교육하는 데는 학교 교육만으로는 그들 능력의 제반 사항들을 모두 증진시키기는 대단히 어렵다. 그것은 학생 개개인의 다양한 교육적 욕구 때문이기도 하려니와 장애아동의 생활과 가장 밀접 되어 있는 부모와의 관계가 아동상태와 상호 관련성을